joi, 13 septembrie 2012

Ground Beef Lasagna (reteta originala)

Am refacut reteta mai veche Lasagna cu carne de vita si m-am gandit sa postez reteta originala, cu masurile americane. Mi se pare mult mai usor sa folosesc cups decat sa masor cantitatile in grame. Au aparut si pe la noi prin magazine; eu am primit un set de cups fabricate in Turcia, sunt putin mai mici decat cele originale(au doar 240 ml fata de 250 ml cat se foloseste in retetele americane), dar se pot folosi cu aproximatie.  Am vazut ca au fost pe stoc si la firma Pastai de vanilie, atat seturi de cups cat si seturi de linguri si lingurite (setul de lingurite l-am castigat de curand, alaturi de multe alte condimente  la concursul organizat de Pastai de vanilie, si ce bine imi pare!!!) 

 In speranta ca ajuta pe cineva am sa prezint mai jos reteta cu masurile originale.
Ingrediente:
1/2 kg carne tocata de vita,
1/2 cup ceapa, tocata,
3 T frunze patrunjel proaspat,
1T busuioc proaspat, sau 1t busuioc uscat,
1t zahar,
1 conserva  de 800 g de rosii intregi,
1 cutie de 400 g sos de tomate,
15 foi Lasagna, nefierte,
2 cups ricotta cheese (sau branza dulce cu smantana),
1/2 cup parmesan ras (eu am folosit aici Grana Padano, o branza tare, rasa, originara din Italia),
1T oregano proaspat, sau 1 si 1/2 t oregano uscat,
2 cups branza mozzarella, rasa.
(1 cup = 250 ml, 1T = 1 lingura, 1t = 1 lingurita)
Modul de preparare este acelasi cu cel din reteta Lasagna cu carne de vita.
Ies aproximativ 10 portii. Se poate reincalzi si a doua zi (chiar si a treia) la cuptorul cu microunde si este la fel de buna! Spor la gatit si pofta buna!


4 comentarii:

  1. Draguta, lasagna asta este mortala!
    Ce sa o mai incalzesti a doua zi ?:)
    Mai ramane?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi mai ramane, fetele mele sunt foarte mofturoase cand e vorba de mancare...Prajiturile in schimb se termina mai repede! Multam de vizita, Adina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Preferata copilei mele! O inviti la masa?:-)
    Arata tare apetisant!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce copil cuminte ai! O invit cu mare drag! Bun venit, Fancy Cake! Sunt onorata de vizita!

    RăspundețiȘtergere