marți, 29 septembrie 2015

Brookies

 
Ce înseamnă brookies? Și eu am fost curioasă să aflu. Nu sunt altceva decât tradiționalele chocolate chip cookies în care se adaugă puțină cacao. M-am inspirat de aici, dar am folosit rețeta mea de cookies.

Ingrediente aluat alb:
2 si 1/4 căni făină,
1 linguriță bicarbonat de sodiu,
1 linguriță sare,
225 g unt moale sau margarină,
3/4 cană zahăr,
3/4 cană zahăr brun,
1 linguriță esență vanilie,
2 ouă,
2 căni bucățele de ciocolată,
1/2 cană nuci,
1/2 cană stafide.
Ingrediente aluat negru:
2 căni făină,
1/4 cană cacao,
1 linguriță bicarbonat de sodiu,
1 linguriță sare,
225 g unt moale sau margarină,
3/4 cană zahăr,
3/4 cană zahăr brun,
1 linguriță esență vanilie,
2 ouă,
1/2 cană stafide,
1/2 cană nuci. 
Cana folosită pentru măsurarea ingredientelor este măsura americană 1 cup = 250 ml.
Mod de preparare:
Aluatul alb se prepară la fel ca aici. La sfârșit se adaugă bucățelele de ciocolată,1/2 cană nuci și  1/2 cană stafide. Aluatul negru se prepară la fel ca cel alb, doar că se înlocuiește 1/4 cană făină cu 1/4 cană cacao. La sfârșit se adaugă 1/2 cană stafide și 1/2 cană nuci.
Se ia cu o linguriță din aluatul alb și cu o linguriță din aluatul negru, se pun grămăjoare pe o tavă acoperită cu hârtie de copt. Se pun la cuptor la foc mediu (375 grd F) timp de 8 - 10 minute.
 Poftă bună!

2 comentarii:

  1. Brookie sau cookies, tot fursecuri sunt :-) Arată fain așa alb-negre. Fursecurile nu necesită bicarbonat de sodiu și nici praf de copt, atunci cand sunt oua si unt in compozitie-ăsta e un pont de la un patiser, iar eu țin cont de el. Pupici!

    RăspundețiȘtergere