luni, 7 ianuarie 2013

Biscuiti cu mere si ovaz

Pentru ca Andra de la Menta si Rozmarin ne-a propus sa preparam un desert cu mere, in cadrul Provocarii Dulce Romanie din luna aceasta, iata si prima mea reteta pe anul 2013 si anume: biscuiti cu bucatele de mere, fulgi fini de ovaz, zahar brun, stafide si nuci. Sunt buni si aromati si se prepara foarte usor.
Dupa reteta Apple Cookies din M.Country-Style Recipes.
Ingrediente:
3/4 dintr-un pachet de margarina de 250 g,
1 si 1/2 cani zahar brun,
3 oua,
1 lingurita esenta de vanilie,
2 cani faina,
1/2 lingurita sare,
3/4 lingurita praf de copt,
3/4 lingurita bicarbonat de sodiu,
3/4 lingurita scortisoara,
1 si 1/2 cani fulgi fini de ovaz,
2 mere medii, curatate de coaja si taiate bucatele,
3/4 cana stafide,
2/3 cana nuci, bucati,
alta 1/3 cana faina, care se amesteca cu fructele.
Folositi o cana de 250ml pentru masurarea ingredientelor.
Mod de preparare: se bate margarina cu zaharul, se adauga ouale si vanilia si se continua baterea pana cand compozitia creste in volum. Separat, se cern ingredientele uscate, respectiv faina, sarea, praful de copt, bicarbonatul si scortisoara, se amesteca cu ovazul si se adauga treptat peste compozitia cu margarina. 
 Merele se amesteca cu stafidele, nucile si 1/3 cana de faina, apoi se pun in restul compozitiei si se amesteca usor. Se pun gramajoare cu lingurita pe o tava unsa, sau acoperita cu hartie de copt, lasand o distanta de 5 cm intre ele.
 Se coc la foc potrivit timp de 12-15 minute, pana se rumenesc usor. Ies in jur de 60 de biscuiti.
 Pofta buna!

9 comentarii:

  1. mi-am trimis si eu pe mail reteta aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare bine arata,cred ca sunt delicioase rau,,,,,yan=miii!!!!!o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu fix aceeasi reteta acum cateva luni, sunt foarte bune si sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super, imi plac mult biscuitii cu mere! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce reteta simpla si rapida!
    Iti multumesc din suflet pentru participare draga Gabriela si te invit maine la parada retetelor!
    Cu drag,
    Andra

    RăspundețiȘtergere