marți, 19 noiembrie 2013

Biscuiti cu cacao si zahar brun

Pentru ca fetele de la Transylvanian Kitchen au ales ca tema fursecurile pentru Provocarea Dulce Romanie din luna aceasta, am profitat de ocazie si am incercat o reteta noua, anume acesti biscuiti simpli, fara unt sau margarina, cu zahar brun si cacao, care pot fi consumati ca atare, sau pot fi "inveseliti" putin cu o glazura de ciocolata alba, asa ca sa-i atraga mai mult pe cei mici.
M-am inspirat din reteta Chocolate Biscuits.

Ingrediente:
2 oua,
1 cana zahar brun,
1/2 cana ulei,
1 lingurita esenta de vanilie,
2 cani faina (eu am pus faina neagra),
1 lingurita praf de copt,
1/2 cana cacao.
  Folositi o cana de 250 ml pentru masurarea ingredientelor.
Mod de preparare:
 Se bat ouale cu zaharul si vanilia, se adauga uleiul, treptat. Separat se cern ingredientele uscate, respectiv faina, cacao si praful de copt si se amesteca bine. Se adauga treptat peste compozitia cu oua.
  Se ia cate putin din compozitia obtinuta si se formeaza bilute in palma. Se asaza intr-o tava acoperita cu hartie de copt, lasand putin spatiu intre ele si se turtesc putin cu furculita. Se coc la foc mic spre moderat, timp de 10 - 12 minute.
   Daca doriti puteti adauga o glazura de ciocolata alba:
2 linguri apa,
2 linguri zahar,
100 g ciocolata alba,
bombonele decor.
  Se amesteca apa cu zaharul si se dau intr-un clocot, la foc mic, pana se dizolva zaharul. Se ia vasul de pe foc si se adauga ciocolata rupta bucatele. Se amesteca bine pana se topeste ciocolata si se omogenizeaza. Se toarna peste fiecare biscuit in parte. Se orneaza cu bombonele.
 Pofta buna!

11 comentarii:

  1. Cat sunt de faine fursecurile astea !
    Mai ales asa....inveselite !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faini! Si eu am facut pentru fete ceva asemanator. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. deliciosi, sunt sigura ...arata asa de bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Uu, ce faina-i ultima poza!! <3 Faini de tot biscuitii, p-aia cu cioco alba ti-i fur pe toti ;-) puup

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc frumos pentru comentarii si ma bucur ca va place reteta!

    RăspundețiȘtergere