vineri, 13 iulie 2012

Caserola cu mazare

Dupa reteta Plantation Casserole, un amestec de legume si carne de pui, intr-un sos alb, cu putina branza. In reteta originala se turna deasupra un aluat de biscuiti, lasand centrul caserolei neacoperit si se punea din nou la cuptor,  pana se rumenea frumos. Cred ca ar fi aratat foarte bine, insa eu, din lipsa de timp, am ales varianta fara aluat. Chiar si asa am avut succes. Fetele mele au lasat farfuria curata!!!Sau, ca sa fiu in ton cu reteta: "they licked the platter clean!"
Ingrediente:
2 cani carne de pui fiarta, taiata bucati mici (eu am folosit 3 pulpe intregi de pui),
2 cani boabe porumb dulce,
1 si 1/2 cani mazare, fiarta usor si scursa de apa (eu am pus 400 g mazare congelata),
1/2 cana cascaval ras,
1/3 cana lapte mai gras (evaporeted milk- daca nu aveti, adaugati o lingura de smantana in lapte),
1/4 cana ceapa tocata,
1 lingura sos Worcestershire,
sare si piper, dupa gust.
 Folositi o cana de 250 ml pentru masurarea ingredientelor.
Mod de preparare:  Se fierbe mazarea, timp de 5-10 minute (sa ramana putin tare) si se scurge de apa. Se fierbe carnea in apa, putin ulei si 1 lingurita Vegeta, se scoate de pe os si se taie bucati mici.Se pastreaza putina branza rasa pentru pus deasupra. Se amesteca toate ingredientele si se pun intr-o caserola unsa cu unt. Se pune caserola la cuptor, la foc potrivit, timp de 30 minute. Gata masa!
Pofta buna! Poate candva, am sa pun si varianta cu aluat deasupra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu