vineri, 20 iulie 2012

Andive belgiene cu sunca si branza

Cautand un fel de a prepara andivele, m-am oprit asupra acestei retete de pe Google si anume: andive invelite in felii de sunca, intr-un sos cu doua feluri de branza si ardei gras. Am adaptat-o un pic la produsele noastre si am mai adaugat putin lapte in sos. Pentru cine nu are probleme cu gustul usor amarui al andivelor, mancarea aceasta este destul de buna! 

Ingrediente:
4 linguri ulei (eventual de masline),
4 andive mari (in reteta erau 8 andive mai mici),
1/4 cana bucatele de ardei gras rosu,
1/4 cana bucatele de ardei gras verde (eu nu am avut in casa, asa ca am pus ardei rosu mai mult),
1 lingura faina,
1/2 cana lapte,
1/2 cana branza moale (mild)
2 lingurite parmesan ras,
sare si piper dupa gust,
4 felii de sunca,
patrunjel verde, tocat.
Folositi o cana de 250 ml pentru masurarea ingredientelor.
Sosul mi s-a parut cam putin, eventual mai mariti un pic cantitatile.
Mod de preparare: Se spala usor andivele, se taie putin din cotor si se scobeste, pentru a scoate partea amara. Se inlatura frunzele mai verzi de deasupra, Se sterg de apa cu hartie absorbanta si se pun sa se caleasca putin in ulei.Se intorc si pe partea cealalta. Se scot pe o farfurie. Se calesc si ardeii grasi, taiati bucatele, si se scot pe o farfurie. Se amesteca faina cu laptele si se pun sa se ingroase in uleiul in care au fost legumele. Se adauga branza moale si parmesanul, se lasa pe foc pana se topeste branza. Se pune sare si piper dupa gust. Se ia sosul de pe foc si se adauga ardeii. Se unge un vas termorezistent, se aseaza in el andivele infasurate in cate o felie de sunca, iar deasupra se toarna sosul. Se pune vasul la cuptor, la foc potrivit, timp de 20 - 25 minute, pana se rumeneste usor partea de deasupra.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. nu am mancat niciodata andive...Arata bine!.Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce faine sunt...si eu as vrea sa incerc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam de comentarii, Alina si Poliana! Andivele sunt un pic amarui, dar sosul este gustos.

    RăspundețiȘtergere